Колледж миссиясы: Жоғары кәсіптік білім беруді ұйымдастыра отырып, жұмыс берушінің, колледждің және білім алушылардың мүдделеріне сәйкес, кәсіби құзыретті, білікті маман даярлау.

ОҚУ-ӨНДІРІСТІК ЖҰМЫСТАРЫ, ЖОСПАРЫ, ЕСЕБІ

                                            Оқу-өндірістік тәжірибе жұмысының жоспары

 

Оқу-өндірістік тәжірибе жұмысының мақсаты:

Мекемелермен келісімге келіп, студенттерді тәжірибеден өткізу

 

Міндеттері:

Әлеуметтік серіктеспен бірлесіп жұмыс істеу;

Тәжірибелі әдіскерлерді бекіту;

Нұсқаулықтар дайындау;

Мониторинг жүргізіп отыру;

Тәжірибе соңында қорытынды конференция өткізу.

Аудан, қаламектептеріне іс-сапар;

Қажет мамандыққа сұраныс алу, ұсыныстар әзірлеу.

Түлектердің еңбекке орналасуына мониторинг жүргізу;

Түлектерді жұмысқа орналастыру шарасын өткізу;

Топ жетекшілерімен тығыз байланыс орнату.

Кәсіптік машық түрлері
І .Оқу тәжірибесі
а)Педагогикалық қызметке кіріспе
ә) Сыныптан тыс жұмыс технологиясы
б) Жаратылыстану бойынша тәжірибе
в) Білім алушының  таңдау пәні бойынша оқу тәжірибесі
г) Байқау тәжірибесіне даярлық
ғ) Жазғы тәжірибеге даярлық
д) «Баланың мектептегі алғашқы күндері» тәжірибесі
е) Интернетпен жұмысқа даярлық
ж) Өндірістік диплом алдындағы тәжірибеге даярлық

ІІ .Өндірістік тәжірибе
а) Педагогикалық қызметке кіріспе
ә) Сыныптан тыс жұмыс технологиясы
б) Білім алушының таңдау пәні бойынша тәжірибе

г) Байқау тәжірибесі
г)  Сауықтыру лагеріндегі жазғы тәжірибе
ІІІ .Өндірістік диплом алдындағы тәжірибе

 

Қаралатын  мәселелердің,  жұмыстардың  атауы

Орындау  мерзімі

Индикаторлар/Соңғы  нәтиже

Жауаптылар

І.Ұйымдастыру жұмыстары

 

1.

Білім басқармасы органдарымен бірге кәсіптік тәжірибенің базаларын анықтау және әдіскерлердің бекітілген жүктемелеріне сәйкес білім алушылар мен әдіскерлерді кәсіптік тәжірибеден өтуге жіберу туралы бұйрықтың жобасын әзірлеу. Мекемелермен келісім шарттарға отыру.


Тамыз-қыркүйек

келісім шарт жасалады

 

Адилов С

2

Кәсіптік тәжірибені жоспарлауды қамтамасыз ету, ұйымдастыру,  жоспар-графигін жасау.

қыркүйек
қаңтар
маусым

жоспар-график шығады

Адилов С

3

Өндірістік практика басталмас бұрын барлық студенттердің қауіпсіздік техникасын оқып үйренуін ұйымдастыру.

қыркүйек

оқып үйренеді

Адилов С

4

Машықкерлерді практиканы өту орындарына жіберу, оларға әдістемелік көмек көрсету, еңбек жағдайларын қамтамасыз ету.

үнемі

практикадан өтеді

Адилов С
Әдіскерлер

5

Машықкерлермен және әдіскерлермен бекіту нұсқауын және қорытынды конференция өткізу.

желтоқсан

мамыр

машықкерлер бекіту нұсқауымен танысады

Адилов С

7

Педагогикалық – практиканы ұйымдастырумен өткізуге қатысатын барлық тұлғалар іс-әрекетіне әдістемелік басшылық пен бақылау жүргізу. Кәсіптік тәжірибені жетілдіру және кемшіліктерін түзетіп отыру.

үнемі

Кәсіптік тәжірибе жетілдіріледі және кемшіліктері анықталады

Практика  жетекшілері

8

Базалық мекемемен әлеуметтік серіктестікте болып, әдістемелік  жұмыстарды ұйымдастыру (кеңес, семинар, үлгі сабақтарға қатысу, оқытушылардың  тағылымдамадан өткізу).

кезінде

әлеуметтік  серіктестік жұмыстары  дамиды

Адилов С

 

ІІ. Практика әдіскерлерімен жұмыс

1.

Практиканы ұйымдастыру мен өткізу жұмыстарының жоспарын бекіту, практиканттар мен жұмыс жүргізетін сынып жетекшілеріне нұсқаулық беру


қазан

 

 

нұсқаулықтан

өткізеді

 

 

Адилов С


2.

Практика қорытындысы бойынша қабылданған есепті құрады. Көрсеткіш сабақтар береді

қазан қаңтар,
мамыр

есеп тапсырады

 

Адилов С

Практика  жетекшілері

3

Дуалды оқыту жүйесі – сапалы білім беру кепілі.

Дуалды  оқыту  бойынша  білім алушылардың  өндірістік тәжірибе  алаңдарына  бақылау  жасау. Әдістемелік  көмектер беру

қараша

әдістемелік  көмектер жүргізеді

Адилов С

Практика  жетекшілері

4

Практиканттарға концультация береді, мектептегі байқау сабақтарының конспектісін сонымен қатар мектепке дейінгі мекемелердегі оқу-тәрбие жұмысы жоспарын бекітеді

тәжірибе уақытында

практикант-тарға  көмек

әдіскерлер

5

Практиканттар жұмысын бақылайды, талдайды және бағалайды

тәжірибе уақытында

бақыланады, талдау

әдіскерлер

6.

Педагогикалық практика жөніндегі конферецияға қатысады

тәжірибе уақытында

конфереция

әдіскерлер

7.

Әдіскерлермен тәжірибе жинақтаудың мақсаттары, міндеттері, оны бақылау, құжаттарды толтыру, есеп беру туралы жиналыстар өткізу.Тәжірибе журналдарының уақтылы дұрыс толтырылуын қадағалап отыру.


қыркүйек

 

есеп береді,

бақыланады

Адилов С

Практика  жетекшілері

8.

Студент – машықтанушылардың жаңа оқулықтарымен жұмыс жасау әдістемесін жетілдіруге байланысты пән мамандарымен және әдіскерлермен пікірлесу



қазан

 

әдіскерлермен

кеңес

 

Адилов С

Практика  жетекшілері

 

ІІІ.Педагогикалық практика бойынша алқа отырысында тыңдалып, талқыланатын мәселелер

1.

Оқу жылының қорытындысы, Жаңа оқу жылындағы өндірістік тәжірибенің жұмыс жоспарымен таныстырып, оқу – тәжірибе жұмысын ұйымдастыру.


тамыз

оқу-тәжірибе жұмысын ұйымдастырады

 

Адилов С

 

«Жаңартылған бағдарлама-білім берудің жаңа мазмұны» тақырыбында әлеуметтік  серіктес мекемелерде  үлгілі  сабақтарға  қатысу,  тәжірибе  алмасу

қазан

тәжірибе

 

алмасады

Адилов С

2.

«Байқау» тәжірибесі бойынша ІV курс әдіскерлерінің есебін тыңдау

қараша қаңтар,
ақпан,
сәуір

есеп береді

әдіскерлер

3.

«Байқау» тәжірибесі бойынша ІІІ курс әдіскерлерінің есебін тыңдау

қараша желтоқсан

қаңтар,
ақпан,
сәуір

есеп береді

ІІІ-IV курс әдіскерлері

4.

«Сыныптан тыс жұмыс технологиясы» бойынша ІІ курс әдіскерлерінің қорытынды есебі

қараша желтоқсан

қаңтар,
ақпан,
сәуір

есеп береді

әдіскерлер

5.

Диплом алдындағы педагогикалық практиканы ұйымдастыру, мақсаты мен міндеті

желтоқсан

практиканы

ұйымдастырады

Адилов С

6.

Жалпы педагогикалық практика бойынша қысқаша есеп

мамыр

есеп береді

әдіскерлер

IV. Студенттермен жұмыс

 

1.

Педагогикалық практика туралы топ жетекшілерінің есептерін тыңдау.

Айына 2 рет

есеп береді

Адилов С әдіскерлер

2.

Педагогикалық практика мәселелері бойынша топ жиналыстарын өткізу, жеке студенттермен әңгімелесу.


Айына 1 рет

жиналыстарын өткізеді

 


әдіскерлер

3.

Студенттердің педагогикалық практикасының құжаттарын тексеру.

Жыл бойы

тексеру

нәтижесі

Мұқсиева Н.Е
әдіскерлер

4.

Тәжірибе түрлері бойынша қорытынды жиналыс өткізу(IV курс студенттерімен).

мамыр

маусым

 

жиналыс

өткізіледі

Оқу өндірістік практиканың орынбасары,
әдіскерлер

5.

«Бүгінгі білімді жас-ертеңгі білікті маман» атты бос жұмыс орындар жәрмеңкесіне қатысу

кезінде

бос жұмыс орындарын

табады

Адилов С,
топ жетекшілері

6.

Студент – практиканттың міндеттері мен құқығын таныстыру

қыркүйек

таныстырады

Адилов С

7.

Студенттердің оқу – тәрбие практикасы, оқушылармен оқу – тәрбие жұмысын ұйымдастыру

қыркүйек – қаңтар, сәуір

оқу – тәрбие

жұмысын     ұйымдастырады

ІІ – ІІІ курс әдіскерлері

8.

Студент – практиканттың шығармашылық жұмыс жасауына бағыт бағдар беру, оны қадағалап отыру

үнемі

бақыланады

І – ІІ– ІІІ – IV курс әдіскерлері

9.

Студенттермен консультациялар ұйымдастырып, оның сабақ жоспары мен конспектісін дағдылы тексеріп, бекітіп отыру

үнемі

бекітіледі

әдіскерлер

V. Әдістемелік кабинеттердің жұмысы.

1.

Өткізілген іс-шараларды баспа беттеріне жариялау, әдістемелік нұсқамалар әзірлеу

үнемі

әдістемелік нұсқамалар әзірленеді

Адилов С,
топ жетекшілері

 

2.

Студенттер тәжірибе жинақтауы үшін үлгі сабақ жоспарларын, қосымша әдістемелік әдебиеттерден көрме жасақтау

жыл бойы

көрме жасақталады

Кабинет
меңгерушілері, әдіскерлер

3.

Өткізілген конференцияларға қатысып тәжірибе жинақтау

жыл бойы

тәжірибе жинақталады

әдіскерлер

 

VI. Облыстық және қалалық білім бөлімдерімен байланыс

1.

Қалалық  және аудандық білім бөлімдерімен бірлесе отырып, педпрактикаға мектептерді тағайындау және келісім-шартқа отыру

тамыз,
қыркүйек

келісім – шартқа  отырады

Адилов С

2.

Қалалық, аудандық  әдістемелік  орталықтармен  байланыста болып, мектеп оқушыларымен өткізілетін іс – шараға қатысу


жыл бойы

іс – шараға қатысады

Адилов С,
топ жетекшілері
әдіскерлер

3

«Мамандықтар шеруі-2022» байқауын ұйымдастыру

желтоқсан

байқау  ұйымдастырады

Адилов С

Қосымша білім беру  педагогы

4.

Мекемелерге барып, оқуға шақыру мақсатындағы кәсіби бағдар беру жұмыстарын өткізу

қаңтар

мамыр

кәсіби бағдар береді

Адилов С,
топ жетекшілері

VII. Мектептермен жұмыс

 


1.

Мектеп басшыларымен, оқытушыларымен педагогикалық практика алдында жиналыстар өткізу

үнемі

практикаға  дайындық

Адилов С

2.

Педагогикалық практика қорытындылары бойынша мектептерде жиналыс өткізу

педагогикалық
практика соңында

қорытындыланады

Мекеме басшысы
Колледж әдіскерлері

3.

Мектеп оқытушыларының сабақтарына студенттерді қатыстыру, талдау жасау, пікір алысу, тәжірибе алмасу

үнемі

тәжірибе алмасады

Пән
әдіскерлері

VIII.Педагогикалық практиканы бақылау және қорытындылау

 

1.

Оқытушылардың күнтізбелік жоспарларына үлгі сабақтар, бақылау тақырыптарына енгізілулерін қадағалау

қыркүйек
қазан

бақыланады

Адилов С

2.

Студенттердің байқау сабақтарын өткізуіне дайындық деңгейін бақылау

үнемі

бақыланады

Адилов С,
топ жетекшілері

3.

Журналдардың толтырылуы туралы алқа отырысында талқылау

ай сайын

бақыланады,

талқыланады

Адилов С

                   

 

Бейнеу  гуманитарлық – экономикалық  колледжінің

әлеуметтік  серіктестермен жүргізілетін  жұмысының жоспары

 

Қаралатын  мәселелердің,  жұмыстардың  атауы

Орындау  мерзімі

Индикаторлар/Соңғы  нәтиже

Жауаптылар

    1.             

Білім бөлімімен келісе отырып,қолдағы келісімшарттар негізінде тәжірибелерді жүргізу, келісім шарттарды толықтыру

қыркүйек

келісім шарттарды толықтырады

ДОӨПЖ орынбасары

    2.             

2021-2022оқу жылындағы бітіруші түлектердің жұмыспен қамтылуы туралы ақпаратты анықтау, НОБД-мен сәйкестендіру

01.10.2021 дейін

есеп

 

ДОӨПЖ орынбасары

    3.             

Серіктес мекемелер әкімшілігімен практиканы өткізу және қорытындылау жөнінде кеңестер өткізу

уақытында

қорытындыланады

ДОӨПЖ орынбасары

    4.             

Дуальдық жүйеде оқитын топтың   оқу жұмыс жоспарын, оқу жұмыс бағдарламасын бекіту, үш жақты келісім шарттарды даярлау

қыркүйек

келісім шарттар даярланады

ДОӨПЖ орынбасары, топ жетекшісі

    5.             

«WorIdSkills Kazakstan-2022» байқауының колледжішілік іріктеу кезеңін ұйымдастыру үшін мектеп,балабақша базасын анықтау, байқауды ұйымдастыру

Кезінде

байқау

ұйымдастырады

ДОӨПЖ орынбасары, серіктес мекемелер әкімшілігі

    6.             

«Мамандықтар шеруі-2022» байқауын ұйымдастыру

желтоқсан

байқау ұйымдастырады

ДОӨПЖ орынбасары, серіктес мекемелер әкімшілігі

    7.             

2023 жылғы бітіруші түлектерді жұмысқа  орналастыруға  аудандық  білім  беру  бөліміне, аудандық  жұмыспен  қамту  және  әлеуметтік  бағдарламалар  бөліміне хат  жолдау

сәуір,

мамыр

жұмысқа  орналастыруға ықпал етеді

ДОӨПЖ орынбасары

 

 

Кәсіптік  бағдар беру  жұмыстарының  жоспары

Мақсаты: Мектеп оқушыларының  қызығушылықтары мен еңбек 

нарығындағы сұраныстар негізінде кәсіби бағдар беру жұмысының  тиімді  жүйесін  құру.

Міндеттері:

- оқушыларға  ақыл  - кеңес беріп, кәсіби таңдауларына сәйкес жеке  психологиялық  ерекшеліктерін ескеріп,  денсаулықтарына  байланысты,  аймақтағымамандарға  сұраныстың  қажеттілігін  негізге  алып, мамандық таңдау  жұмыстарын   ұйымдастыру;

- Кәсіби  білім  беру аясында  әлеуметтік  серіктестікті  дамыту:

 

р/с

Іс-шара мазмұны

мерзімі

жауаптылар

индикаторлар/соңғы  нәтиже

Педагог мамандармен жұмыс

1

Кәсіптік  бағдар  беру  кеңесінің  

жоспарын  жасақтау

қыркүйек

ДОӨТЖО

Жоспар

2

Кәсіби  бағдар  беру 

жұмыстарын   ұйымдастыру туралы   мектеп  мұғалімдеріне

колледж  мамандықтары  туралы мәліметтер   беру.

(7-9 сыныптар)

қазан

ДТІЖО

 

 

хаттама

 

 

3

«Мамандықтар шеруі»  байқауы.

Жалпы  білім беретін  мектептермен  бірлесе  отырып,  арнайы  жоспар  негізінде  ұйымдастыру

-          Студенттердің  сабақ  өткізуі

-           Мамандықтар  презентациясы

-          Шараға  мектеп  оқушыларын  қатыстыру

кезінде

ДОӨТЖО

Қосымша  білім беру  педагогы

хаттама

 

 

4

Әлеуметтік  желілерге  колледж білім алушыларының  өндірістік  практика  кезіндегі    жұмыстары  туралы  материалдар  жариялау

желтоқсан

ДОӨТЖО

жарияланым

5

Мамандық  таңдау  бағытында  тәрбие шараларын өткізу

желтоқсан

Практика  жетекшілері

Студент-практиканттар

хаттама

 

 

 

 

6

Колледж   білім алушылары  әр  мамандық  бойынша  аудан мектептерінің  оқушыларына  таныстырылым жасау

желтоқсан

Топ жетекшілері

 

хаттама

 

7

«Кім болғым келеді?» мамандық фестивалінің  «BabySkills» жобасы бойынша  балабақша тәрбиеленушілеріне байқау ұйымдастыру

кезінде

ДОӨТЖО

хаттама

Оқушылармен жұмыс

1

Мектепке  дейінгі  тәрбие  мамандығы  бойынша  білім алуға  тілек  білдірген  талапкерлерді  балабақша  базасымен таныстыру

қаңтар

ДОӨТЖО

хаттама

2

Мектеп  оқушыларын «World Skills» өңірлік байқауының   колледжішілік кезеңіне  мектеп оқушыларын  көрермен  ретінде  қатыстыру

кезінде

ДОӨТЖО

хаттама

3

Аудан мектептеріне кәсіптік бағдар беру  мақсатында  9-11 –сынып оқушыларымен  кездесу (кесте  бойынша)

ақпан –мамыр

Бөлім меңгерушілері

Пән оқытушылары

хаттама

4

Мектепте жұмыс жасап жүрген колледж түлектердің мамандық  таңдау  бойынша  мектеп оқушыларымен кездесуі

наурыз

ДОӨТЖО

хаттама

 

5

«Мұғалім – мәртебелі  мамандық» мектеп ұйымымен бірлесе  отырып,  ардагер ұстаздармен  кездесу  өткізу

наурыз

Студент-практиканттар

хаттама

 

 

6

Оқушылардың  мамандықтарға 

бейімділігін   анықтау саулнамасы

 /9-11 сыныптар/

сәуір

Мектеп, колледж

психологы

 

хаттама

 

7

Коледжде   ашық есік   күніне  қатысу

сәуір

ДТІЖО

хаттама

 

8

Колледждің 2023-2024 оқу жылына  арналған  мамандар дайындау  жоспарына  сәйкес аудан мектептеріне әр мамандықтардың ерекшеліктері   бойынша, сол мамандық бойынша  білім алып шыққан  түлектер  жетістіктері туралы   презентациялар жасау

сәуір

Әр мамандық  бойынша  білім алушылар

Презен

тация

 

9

Әлеуметтік  желілерге  колледж  дайындайтын  мамандықтар туралы  видеороликтер жариялау

мамыр

ДОӨТЖО

Жарияланым

Ата-аналармен жұмыс

1

«Мамандықты  дұрыс таңдаудағы отбасының  ролі» тақырыбында 9-11 сынып оқушыларының ата- аналарымен мектеп ұжымымымен бірлесе  отырып

дөңгелек  үстел өткізу

мамыр

ДОӨТЖО ДТІЖО

 

хаттама